DESCRIPTION
Job summary
W firmie Amazon uważamy, że każdy dzień jest dniem pierwszym. Dniem, w którym należy zrobić pierwszy krok i spodziewać się nowych wyzwań. Dziś przyszedł czas na taki dzień dla Ciebie. Możesz stać się częścią czegoś naprawdę wielkiego i zrealizować swoje pomysły. Możesz dołączyć do firmy, która zmienia się każdego dnia. Za marką Amazon stoi energia i pasja. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. W tym celu potrzebujemy ludzi wyjątkowo utalentowanych, inteligentnych i zmotywowanych.
To Twoja szansa. Możesz tworzyć historię.
Kluczowe obowiązki
Osoba na tym stanowisku będzie:
- Profesjonalnie i skutecznie współpracować z pracownikami zakładu na wszystkich poziomach, zapewniając stały poziom usług we wszystkich dziedzinach;
- Zarządzać komunikacją e-mail odnoszącą się do odwiedzających FC oraz wszelką komunikacją w sposób terminowy i profesjonalny;
- Pomagać w rezerwacji sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami;
- Będzie głównym punktem kontaktowym w sprawie dystrybucji nagród na terenie FC;
- Zarządzać tablicami ogłoszeniowymi, plakatami i ogłoszeniami;
- Projektować plakaty komunikacyjne;
- Pomagać w monitorowaniu wspólnych obszarów budynku w celu zapewnienia, że standardy BHP są utrzymywane na wysokim poziomie;
- Współpracować z LP/Security w celu zarządzania systemem Right Crowd, ponieważ recepcjonista jest pierwszym punktem kontaktu dla wszystkich odwiedzających;
- Pomagać w zarządzaniu kalendarzem odwiedzających i proaktywnie koordynować ustaleń dotyczących gości/spotkań, w tym między innymi przekazywanie wskazówek dojazdu, organizowanie bufetów i poczęstunków na spotkania;
- Administrować całą pocztą wewnętrzną i zewnętrzną, upewniając się, że wszystkie dostarczone przesyłki są przekazywane odpowiednim osobom do odbioru w recepcji, a poczta wychodząca jest prawidłowo przygotowana na czas do odbioru;
- Wspierać Dyrektora Generalnego oraz zespół zarządzający w ramach umiejętności Asystentki Dyrektora w celu zastępstwa podczas nieobecności Asystentki Dyrektora;
- Zarządzać zasobami konferencyjnymi takimi jak: projektory, flipcharty i artykuły papiernicze;
- Ułatwiać organizowanie podróży taksówką dla gości;
- Ściśle współpracować z Asystentką Dyrektora, aby wspierać i pomagać ad hoc zgodnie z potrzebami;
- Wspierać i pomagać Asystentce Dyrektora w różnych inicjatywach organizowanych dla pracowników przez cały rok.
BASIC QUALIFICATIONS
- Dyplom ukończenia szkoły średniej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2);
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint);
- Zdolność do samodzielnej pracy i rozwoju w szybko zmieniającym się środowisku;
- Elastyczne podejście do godzin pracy;
- Nietuzinkowe myślenie, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz umiejętność dobrej oceny sytuacji;
- Wzorowa frekwencja i punktualność.
PREFERRED QUALIFICATIONS
- Obsesja na punkcie klienta;
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1, poziom średniozaawansowany);
- Umiejętność zachowania poufności danych;
- Efektywna komunikacja;
- Zdolność do samodzielnej pracy i rozwoju w szybko zmieniającym się środowisku;
- Doświadczenie w podobnej branży;
- Wykształcenie wyższe;
- Dbałość o szczegóły.
Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.